cabyvon.reismee.nl

Eindelijk op plek van bestemming!

Hoi lieve allemaal,

Wat een reis was dat zeg. We hebben natuurlijk wel vaker km gemaakt maar dit was 5 dagen achter elkaar met gemiddeld 425 km per dag. Gelukkig is het weer fantastisch geweest. Droog en zonnnig dus heel fijn om te rijden. Een keer, toen ik een vrachtauto inhaalde, begon de caravan te slingeren. Ik schrok me wezenloos, ik reed niet harder dan 90. Net toen ik dacht: nu gaat het goed fout, begon de caravan af te remmen. Het ATS werkt dus geweldig. Daarna blijf je toch wat gespannen. Maar nu ben ik dus op plaats van bestemming: Castello de Ville. Het ligt in een groot natuurpark en de ca,ping ligt op de heuvels. De caravan/campers staan tussen de olijfbomen en je hebt een enorme plek. Alles wat je nodig hebt is er en de gemiddelde leeftijd is 60/65. Er is net een gezin gekomen die een wereldreis aan het maken zijn. Net terug van Mongolië en op weg naar Indonesië. Nu ligt Portugal niet echt op de route maar moeders is weer zwanger en het leek hun beter om het kindje in Europa ter wereld te brengen. De andere kinderen zijn 16/14 en 12. Het is zeer welkom en ze blijven voorlopig hier. Vader geeft kinderen les, heeft een of andere master....Leuk gezin dus dat geeft weer een andere sjeu. De campingbaas, ene Dolf, begeleidt ook wandelaars. Die komen hier dan in een groep een paar dagen. Er is op dit terrein een soort herberg met keuken waar ze dan slapen. Ook zijn er een paar appartementjes.

Ik heb nog geen schotel en voortent opgezet, ben behoorlijk moe en moet eerst bijkomen. Wel de caravan schoongemaakt en alles gesorteerd, wat een bende heb je met dat reizen.
Jan, mijn reismaat, heeft zich ontpopt als een goed leider en een gezellige gesprekspartner. We hebben veel dingen ontdekt samen. Dat je koffie in een blikje kan kopen, erin knijpen en dan wordt het heet!!! Niet te drinken.....

Dat je op een camping waar het een paar dagen geregend heeft niet laag moet gaan staan. Kost je 2 uur om eruit te komen. Nog maar niet over de vieze modder te hebben die tot achter je oren zit....

Dat als je in het camping/restaurant van een aflopend seizoen, vis uit de diepvries en taaie patat van het hoofdseizoen krijgt........

Maar nu ga ik me concentreren op de rust/ ruimte en zon, en hoop weer energie op te doen. Ik heb hier hele goede wifi over de hele camping, dus ook in mijn caravan.

Bijgesloten een foto van vanmorgen, het bewijs van het mooie weer.

Heel veel liefs en ik zie uit naar reacties van jullie (whatsapp/skype/mail/reisblog)

Wordt vervolgd......

Reacties

Reacties

Hans Sietske

Goed gedaan zusje

Ineke klever

Yvonne je bent een kanjer. Dit heb je toch maar mooi gefikst. Ga nu maar lekker genieten en uitrusten.

truus

Ik ben trots op je Yvon. Lekker uitrusten en morgen iets leuks doen.

erna en leonard

Ben blij wat van je te horen! Was erg nieuwsgierig naar je! Knap hoor en heel stoer dat je het helemaal gedaan hebt!Ik doe je het niet na! Ben al blij dat ik heb achteruitgereden met de klomp en het Ding op het kampje van de NCC hahaha.
Geniet van je rust!
en doe vooral heeeele leuke dingen!
Jan kan goed Kezen! en wij gaan oefenen om hem te verslaan!!

Ria van D

Wat heb jij een lef en nu genieten en uitrusten.

Gina

Hoi Yvonne had een heel verhaal getypt maar heb het blijkbaar niet goed opgeslagen...Kijken of het nu lukt anders zal ik het even aan Ineke vragen..Tot later ????????

Gina

Oke ik zie dat het nu gelukt is..tot later...????

Joop en Martha

Hoi Yvon fijn dat je goed bent aangekomen wij waren best wel een beetje bezorgd . Nu maar genieten van de zon het landschap en alle geneugten van het land Doe ook de groeten aan Jan blijf gezond tot horens Gr Joop Martha.

Kleiduifels

Ha Yvonne,
tje zeg wat een reis! Gelukkig zit je niet zo gauw in de war en ga dus nu fff uitrusten svp!
Afgelopen week 2 50 jarige trouwfesstjes gehad, een plotselinge begrafenis van een vrouw die net 3 maanden was getrouwd( erg hoor) een 25 jarig huwelijksfeest en verjaardag van een 18 jarige . Gek hoor die wisseling van blijheid en verdriet.
Nu hier de knalrode bladeren van de acer vallen is het prachtig rustig en die wisseling van het seizoen is steeds weer prachtig.
Nog steeds 14 graden hier dus wel warm.
Morgen fffnaar de zee kijken. Kan dat bij jou ook?
In iedere geval kom tot jezelf en veel lfs
Els

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!