cabyvon.reismee.nl

hele fijne feestdagen

Lieve allemaal,

Wij (Jan en ik) wensen jullie vanuit een zonnig portugal, een prettige kerst toe en een goede jaarwisseling. Maak er (wat er in je vermogen ligt) een fijn jaar van, wij doen in ieder geval ons best! Wanneer je bovenstaande link ingeeft zie je een zeer vrolijke kerstman.

Zoals jullie op de bijgevoegde foto kunnen zien hebben wij het heel gezellig!!

Heel veel liefs

Jan en Yvonne

ps op de link gaan staan met linker muiskant klikken/vasthouden en overtrekken (wordt blauw)

daarna met rechter muiskant klikken en ga naar http etc.

dan volgt vanzelf het filmpje!

veel plezier

Joop en Martha

Lieve Yvon En Jan hier even een berichtje uit Hooglanderveen hier gaat alles zo zijn gangetje heb wat problemen met mijn huid erge zonne schade in gezicht en hals .Ben nu met een kuur bezig op gezicht enhals ziener niet uit maar misschien komt het weer goed gaat een paar maandjes duren .Wij gaan 17 dec naar Liederholt kerst en oud en nieuw vieren met 30 equipes dat gaat zeker goed komen leuk dat jullie zo genieten daar met elkaar wij wensen jullie prettige dagen een gezond 2017 tot spoedig horens lieve Gr Joop en Martha

Hans en Janny Winter

Wij wensen jullie een gezond en vrolijk 2017 en hopen volgende week groen licht te krijgen om naar portugal te komen(als er plaats is)

Gina Bode

Hoi,hoi jullie ook fijne kerstdagen en een goed begin voor 2017 toegewenst!

Groetjes Gina

Ton en Janet

Lieve Yvonne en Jan, ook jullie gezellige kerstdagen en een mooi en gezond 2017 toegewenst. Bij ons is de boel nu aardig aan kant en de camper is schoon. Morgen brengt Ton hem naar de dealer voor een onderhoudsbeurt. En dan gaan we nagenieten en terugdenken aan de heerlijke tijd in Portugal...... We missen jullie..... Liefs!

Ingrid en Theo Kleuskens

Ook voor jullie fijne kerstdagen en zeker een goed begin van 2017. De rest gaan we met z'n allen invullen in Nederland. Wij vertrekken vandaag over een aantal uren naar Sint oedenrode voor een mooie kerstperiode. Zal zeker wel lukken. Tiny gaat mee met haar eigen caravan. 27 December gaan we bij Wim en Lies op bezoek. Volgens telefonisch contact met Lies, gaat het goed met Wim. Heel positief. Theo en ik wensen jullie nog een fijne tijd daar en we zien mekaar weer snel in Maart 2017. Veel liefs van Theo en mij en "eine gooie rutsch in 't nuuj jaor.