cabyvon.reismee.nl

vanuit een nat Portugal

Lieve allemaal,

Voor het eerst maak ik kennis met een ander Portugal. Harde wind, regen en behoorlijk frisser!! Vanacht vaak wakker geweest, ging behoorlijk tekeer (wind) zodat ik iedere keer door het raam keek of de voortent er nog wel was. Het wordt weer zo'n dag van binnen blijven en af en toe aan de tentstokken hangen. Maar gelukkig heb ik mijn boeken, computer en breiwerk en ook de mensen hier houden me gezelschap met koffie, spelletjes of gewoon lekker klagen over het weer! Bijgesloten foto's van mijn sinterklaasfeest hier. Samen met Lotte (meisje van 13) die hier met het gezin voorlopig woont, heb ik lekkere dingen gemaakt. Het was erg gezellig en zoals jullie kunt zien, iets ander weer. We hopen op een mooie zonnige kerst en ik wens jullie allemaal hetzelfde, alleen heeft de zon dan een iets minder letterlijke betekenis!

Veel liefs Yvonne

Reacties

Reacties

Harry (je weet wel)

Nou Yvonne. Hoop dat het gauw weer beter wordt (het weer dus) Wij hebben hier iig veel graden minder te besteden en ook mijn brommert is al weer 2x gevallen. Dus ook hier is het nie best.

Gina

Hoi Yvonne..het ziet er allemaal erg lekker uit..ik krijg er best wel honger van..De regen ach.. je moet maar zo denken na regen komt zonneschijn..Dan geniet je er weer extra van als de zon weer schijnt..Het is hier nog steeds zacht voor de tijd van het jaar..ongeveer gemiddeld 10 graden.. En af en toe hebben we een dag dat we een hele blauw lucht hebben en dat de zon schijnt dan lijkt het voor mijn gevoel wel voorjaar.. maar het is natuurlijk wel december... Dat is altijd wel een gezellige maand en als je nu in de stad komt dan zie je overal gezellige kerstsfeer.. Af en toe ga ik die kerstsfeer even proeven en ga ik in de stad koffie en of een wijntje drinken... Nu fijne kerstdagen en maak er wat moois van en ik hoop voor jullie daar, beter weer....

Groetjes Gina

Gerrit-Jan

Ik eis dat je voor ons volgend jaar ook van die lekkere dingen maakt!!! Ziet er allemaal gezellig uit,wat het weer betreft het was ook wel erg hang mooi! Hier hebben we nog geen vorst gehad..goede feestdagen gewenst en op naar volgend jaar

Gerrit-Jan

Dit is een mooie foto,kan zo een van Gogh zijn!

Jeannette

Nou lief tantetje ... fijn om weer iets te horen! Alleen jammer van de natheid en de wind en ik hoop dat het snel beter wordt.

Heerlijke dingen zie ik op je weblog (foto's.)

X

Martha

Hallo Yvon fijn dat je er nog steeds van geniet daar in het verre Portugal lekkere dingen zijn ze ook niet vies van zo te zien . Hier alles oké het lijkt hier wel lente 13 graden we hebben het steeds druk kerstbomen opzetten in het atrium kerstborrels voorbereiden enz gezellig hoor Maar bij jou komt het ook goed zo te zien Wij wensen je fijne dagen een goed 2016 Gr Joop Martha

truus

Even uitgeschakeld geweest vanwege een langdurige griep. Gaat nu weer beter. Goed bericht van het ziekenhuis. Bloedspiegel was weer iets gestegen. Over drie maanden weer terug. Ik zie dat je het nog steeds naar je zin hebt. Houden zo en genieten maar. liefs TR

erna

Ha die Yvon, Fijn dat het allemaal goed met je gaat! Ik geloof ook dat je het naar je zin hebt daar!
Ik hoop dat je gezellige Kerstdagen hebt gehad en nu op daar het nieuwe jaar! Metnatuurlijk een goede gezondheid en zonder schade weer terug naar hier!
Ondertussen heb ik ook mijn laatste werkdag erop zitten.
Alhoewel ik dat nog niet goed besef!
Geniet er nog van en tot schrijfs!
Erna en Leonard

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!