cabyvon.reismee.nl

Bijna voorbij.........

10 feb 2017

vanuit Nederland

Lieve allemaal,

Al 10 februari…., nog twee weken en dan gaan we weer naar Nederland. De vier maanden zijn omgevlogen, dus nog even terugblikken.

Het weer : van de circa 120 dagen zijn er maar 12 slecht geweest : regen en/of harde wind. Op de overige 108 dagen hebben we :

• Heerlijk gewandeld
  • Mooie fietstochten gemaakt
  • Bijna elke ochtend met z’n allen koffiegedronken
  • Veel uit gegeten
  • Samen St. Nicolaas, Kerst en Nieuwjaar gevierd
  • Veel verjaardagen beleefd en deze week nog een feestje gehouden n.a.v. een 22 jarige bruiloft ( elke gelegenheid is goed genoeg voor een party )
  • Een mooie week doorgebracht met de broer ( Hans ) en schoonzus ( Sietske ) van Yvonne
  • Prachtige autotochten gemaakt
  • Mooie steden/plaatsjes en plekken bezocht
  • Gewoon heel veel interessante/amusante/emotionele gesprekken gevoerd met de medegasten waarvan enkelen dierbare vrienden geworden zijn
  • Gejeudebouled
  • Gescrabbeld
  • Gerummikubd
  • Kortom : ons fantastisch goed geamuseerd en enorm veel genoten, voor herhaling vatbaar !
  • Uiteraard verheugen we ons erop om de thuisblijvers weer in de armen te kunnen sluiten.

• Tot binnenkort !
  • Yvonne en Jan

Gerrit-Jan

Wijzitten hier in een witte wereld,maar jullie hebben genoten van het warme zuiden,het is hier behoorlijk koud geweest.goede reis naar huis en we zien elkaar ik heb me ingeschreven voor Blerick

Astrid

Fijn dat jullie zo genieten!

Marijke

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Nu de reis terug nog en dan zien we elkaar weer snel.
Groetjes, Marijke

Hermke

Als jullie weer in het land zijn, begint hier het voorjaar!
Goede terugreis.

Ton en Janet

Hallo Yvonne en Jan,
Wat gaat de tijd toch snel hè, vooral als je het zo naar je zin hebt, we weten er alles van. We wensen jullie nu alvast een goede en veilige terugreis. Tot ziens in Nederland en geniet nog maar van de laatste (12 ?) dagen op Pomarinho!
Groetjes en liefs van Ton en Janet

Ingrid en Theo

Jan en Yvonne, jullie mooie tijd in Portugal loopt ten einde voorlopig. Het was en is jullie zeer gegund.
Maar wij in het koude Nederland wachten ook weer met smart op het weerzien met jullie.
Wij (Theo, Ingrid, Bart, Anouk, Indi en Mette-Marit wensen jullie een goede terugreis.

Joop en thea

Wij wensen jullie een hele goede reis terug naar Nederland,wie weet kunnen jullie mijn verjaardag weer meevieren.
Heel veel groetjes vanuit wit Utrecht.

Antje Nijman

Hallo Jan en Yvonne,
Dan is het weer voorbij voor je het weet.
We wensen jullie al vast een goede reis terug .
Tot ziens in Nederland , met een beetje geluk is dan de winter hier net voorbij.

Groetjes Arie en Antje.

Reina en Klaas

Inderdaad verblijf op pomarinho is omgevlogen,en mooi is de opsomming van Jan met al die spelletjes,maaaar 1 missen we het spel "Keezen" geweldig spel,
gr klarein

leonard en erna

Hele goede reis terug en doe een beetje voorzichtig!!! Maar geniet ook van de terugreis!!
tot ziens!!