cabyvon.reismee.nl

Een nieuw jaar...

Lieve allemaal,

Vanuit Portugal wens ik een ieder die dit leest een heel goed en gezond jaar toe. Wat gaat de tijd toch snel, ik ben hier al weer 9 weken! het voelt zelfs alsof het al veel langer is, toch een goed teken?? Dan heb je het naar het zin. Het weer is momenteel regenachtig en koud maar over een paar dagen wordt het beter, dan kunnen we weer wandelen en fietsen. Intussen vermaken we ons met spelletjes, koffie drinken en met elkaar eten.

We hebben met de kerst met z'n allen buiten gegeten (zie foto) en iedereen had wat gemaakt, was erg geslaagd. We zijn ook met een heel stel naar de nachtmis geweest maar dat was een enorme teleurstelling. De kerk was koud en niet versierd, de pastoor zong vreselijk vals, de opkomst was treurig, kortom er hing totaal geen sfeer. Echter toen we buiten kwamen brandde er een enorm vuur van zo'n 5 meter doorsnee. Dat was geweldig en lekker warm. Met oud en nieuw hebben we meteen aantal bij mij in de caravan het oude jaar uitgeluid, met hapjes, spelletjes, champagne, oliebollen en appelflappen. Was reuze gezellig en ook wel moeilijk!! Gelukkig hebben we ook goed weer gehad om te wandelen en ik ben aardig op weg om mijn grenzen te verleggen. Afstanden van 10/12 km gaan me goed af. De tochten die erg stijl zijn kosten nog wel moeite maar ik doe mijn best.( zie foto's). Vandaag zijn we uitgenodigd bij Lotte (is jarig) om pannenkoeken te eten. Volgende week zaterdag geven we (Lotte, Jan en ik) een feestje voor de hele camping i.v.m. onze verjaardagen. Er staan zo'n 25 man vast dus dat is wel te doen, en we laten het eten verzorgen. Ik kom nog steeds niet aan lezen toe en de TV schotel is ook kapot (ik mis het niet). De dagen vliegen om, heerlijk relaxed, nu nog beter slapen!! Er is hier hele harde wind, waardoor de voortent ontzettend staat te klapperen en ik denk steeds dat ie opstijgt!! Maar hij staat goed verankerd, alleen dat lawaai is verontrustend.

Bijgaand een aantal foto's van mijn belevenissen en graag tot de volgende keer.

Veel liefs Yvonne

Reacties

Reacties

Bep van Zuijlen

Ivonne
Vanuit een nat Benschop wensen we jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar toe.
Groeten Jan en Bep

Lies

Ha Yvon, klinkt goed en gezellig en warm (qua vriendschappen dan). Ja oudejaarsavond lijkt me dubbel. Wij kleien rustig door in jouw hut. We hebben het vaak over en we missen je. Borrel bij Ineke gehad, we wilden skypen met je maar er kwAm geen contact. Veel liefs. Lies

Gerrit-Jan

Hallo Ivonne,zo te zien bevalt het erg goed,leuke foto's de feestdagen zo te zien gezellig doorgebracht al blijven het voor jouw nog mogelijke dagen,denk ik.toch hoop ik dat je nog terugkomt naar woudenberg al is het dan zonder Jos,Wil nog een mooie tijd groetjes GJ.

Corry en Matthi

Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
Wij wensen jou uiteraard het allerbeste voor het nieuwe jaar en alvast een fijne verjaardag toe.

Toos den Hoed

Hai Yvonne, wat een leuke foto's. Wat knap en moedig van je om 10-12 km te lopen en zelfs klimmen zag ik, had je vorig jaar ook niet kunnen bedenken. Ik zie aan je dat je het naar je zin hebt, met natuurlijk ook de moeilijke momenten. Fijn dat het weer wat beter wordt. Geniet ervan. Liefs Toos

Els

Hé Yvonne,
een heel best en mooi nieuw levensjaar met vooral veel blijheid.
Wat mooi zeg dat het daar met elkaar zo goed gaat. Leuk ook dieoliebollen! Goed gedaan! Ben benieuwd of je nog wel in Oudewater /Snelrewaard kan aarden. Je ziet er kwa uiterlijk ook wel portugees uit cind , met die donkere ogen!
Hier gaat het ok. Wel lekker dat alles weer gewoon gaat. Ik heb ook last van de stemmingswisselingen met het einde jaarsgevoel. Ook wel goed om dat toe te laten en dan daarna weer de goeie dingen van het leven te zien. Dien zijn er toch ook best veel.
Hier zijn al sneeuwklokjes in mijn tuin.
Gek hoor, die weersveranderingen.
Nou meid,
heb hetgoed,
lfs Els

Jeannette

Hoi tantetje!!!

De foto's zien er gezellig uit en ik denk ook dat geld: "Time flies when you having fun." De tijd vliegt dus voor je. Hier voorspellen ze de helft van deze week winterweer dus blijf nog maar lekker daar. Ondanks de regen ;-)

Liefs vanuit ons penthouse

Gina

Hoi Yvonne, ook nog de beste wensen voor 2016! 0p naar het betere weer om weer te kunnen wandelen...Ik wist niet dat er ook nog pastoors zijn die vals zingen..ha..ha.. Hier alles zijn gangetje,, groetjes Gina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!